e-ISSN 2237-9185
, Universidade federal do Rio Grande - FURG, Brazil
-
Educar Mais Vol. 4 No. 3 (2020) - Articles
The investigative compass: mapping studies on investigative projects in the early years
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educar Mais Vol. 6 (2022): Janeiro - Dezembro - Articles
Creencias de autoeficacia de estudiantes y profesores de Física de Educacíon Superior
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educar Mais Vol. 7 (2023): Janeiro - Dezembro - Articles
Conditions of access to TDIC and the internet in public schools in the state of RS
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educar Mais Vol. 7 (2023): Janeiro - Dezembro - Articles
Crystalline lattices as an application of Spatial Geometry: a didactic transposition to High School
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educar Mais Vol. 8 (2024): Janeiro - Dezembro - Articles
State of knowledge about the approach to Science, Technology and Society in Science teacher training: a critical analysis
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educar Mais Vol. 2 No. 1 (2018) - Articles
Uma aplicação da sala de aula invertida no ensino de física para a Educação Básica
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Educar Mais Vol. 8 (2024): Janeiro - Dezembro - Articles
Scientific dissemination: concepts, approaches, differences, and relationship with science fairs
Abstract PDF (Português (Brasil))